Arnavutluk’ta 10 yıl ağaç kesmek yasaklandı

Çevre Bakanı Lefter Koka, yasa tasarısının ardında yatan sebebi “Arnavutluk çok büyük bir eklojik fekaletle yüzleşiyor, ihracat ve sanayisel amaçlı orman sömürüsünü engelleyecek şiddetli önlemler almalıyız” sözleriyle ifade etti. Yeni yasayı ihlal edenler 10 yıla kadar hapis cezasıyla karşı …

Powered by WPeMatico