Aralıkta zam, ocakta tazminat!

Yıl sonu yaklaştıkça özellikle emeklilik için gün bekleyenlerde kafa karıştıran bir durum ortaya çıkıyor. Acaba aralık ayında mı ayrılmak avantajlı yoksa ocak ayı mı beklenmeli? Sabah’tan Faruk Erdem’in haberine göre çalışanlar açısından her iki tercihi de değerlendirelim ve kararı size bırakalım. …

Powered by WPeMatico