İki çocuk, hava karardığında Işıklar Caddesi’nde bir internet kafeye gitti. Facebook’tan “Dışarıda sabahlayacak yok mu” diye paylaşımda bulundu. Çağrılarına Kerem K.K., Tuğrul Ö. ve Mehmet B.Y. yanıt verdi. İkili gençlerin kaldığı eve gitti. İddiaya göre burada uyuşturucu kullanan küçük kız …
Powered by WPeMatico